Mailinglist

Moderator: yuti

Mailinglist

Berichtdoor Jef » Do Mei 08, 2008 12:55 pm

Is het te doen om een lijst met mailinglists/nieuwsbrieven op te stellen door deze of gene :?:

Uiteraard alleen die verband houden met ons forum (egypte)

Dan kan eenieder en met name ik :joking: : daar een keuze uit maken op zich op te abonneren.
Gebruikers-avatar
Jef

Berichtdoor Philip Arrhidaeus » Do Mei 08, 2008 7:46 pm

Jef, ik apprecieer jouw vraag want daar blijkt een zeker vertrouwen uit naar het forum toe.

Maar een nieuwsbrief zie ik zelf niet direct zitten - en ik zou eerlijk gezegd eens moeten nagaan hoe dat moet :oops: - omdat er al menige nieuwsbrieven bestaan zoals het EEF, Osirisnet en Huub Pragt, om er wellicht maar enkele te noemen.

Om een nieuwsbrief samen te stellen die zeer snel op de gebeurtenissen inspeelt, moet je waarschijnlijk het nieuws door de desbetreffende instanties medegedeeld worden.
De laatste nieuwtjes die ik zelf post, moet ik echter zelf gaan zoeken, net zoals de andere leden die deze posten.

Ik denk dat het voor pr kmt beter is uit deze, andere lijsten en andere bronnen een selectie te maken zoals we nu zelf al doen.

Indien je op geen van bovenvermelde nieuwsbrieven geabonneerd bent, en dit graag zou doen, geef ik je graag de gegevens door.

Heb je anders een specifieke reden om dit te vragen?
Gebruikers-avatar
Philip Arrhidaeus
Site Admin

Terug naar Links