08/02/10 ... aanpassing rubriek

Moderator: yuti

08/02/10 ... aanpassing rubriek

Berichtdoor Philip Arrhidaeus » Ma Feb 08, 2010 6:27 pm

Bij het overplaatsen van het oude adres van Pr Kmt naar een eigen domeinnaam, werd deze rubriek 'Lezingen - Voorbij' gewist.

Omdat er soms nuttige informatie na - en in verband met - de lezingen gepost werd, heb ik sommige ervan terug opgehaald uit het oude forum en hier teruggeplaatst.

Dit betekent niet dat er op de een of andere manier meer waarde gehecht wordt aan de overgebleven voorbije lezingen in vergelijking met die welke verwijderd zijn.
Het betekent gewoon dat er op deze lezingen die er nu nog staan, toevallig reactie kwam.

Omdat ik bij het kopiëren en plakken natuurlijk geen berichten kon posten in naam van de leden, hebben alle berichten over lezingen van voor 08/02/10 nu als postdatum 08/02/10 en als poster mezelf, maar ik heb telkens bovenaan de datum van de originele post geplaatst, samen met de naam van diegene die het bericht schreef.

Vanaf heden - 08/02/10 - worden de voorbije lezingen hiernaartoe overgeplaatst en blijven ze een tijdje staan, waarna ze - wanneer geen reactie - verwijderd worden.
Gebruikers-avatar
Philip Arrhidaeus
Site Admin

Terug naar Lezingen en cursussen - voorbij