Tut

Moderator: yuti

Tut

Berichtdoor Philip Arrhidaeus » Do Jul 06, 2017 1:52 pm

MDD gaf me dit door:

King Tut, Canadees-Amerikaanse driedelige TV-reeks met Ben Kingsley in de rol van Ay.
http://www.imdb.com/title/tt3214310/

Start vanaf dinsdag 9 juli '17 op Q2 om 20:35 uur.
Gebruikers-avatar
Philip Arrhidaeus
Site Admin

Re: Tut

Berichtdoor gaspard » Di Jul 11, 2017 6:36 pm

Ik heb aflevering 1 van Tut bekeken en heb ze niet uitgekeken omdat niet de moeite waard was van verder te kijken :cry:
Gebruikers-avatar
gaspard

Berichtdoor Philip Arrhidaeus » Di Aug 08, 2017 4:32 pm

Als ik voorbij de knullige decors keek, de aparte Horemheb en de chefs van de Mitanni en de piramiden die zich daar ergens in de buurt zouden moeten bevinden en eigennamen en nog 't een en 't ander... bwoah, ik had slechter verwacht. Qua karaktertekening vond ik Ay als opportunist nogal meevallen (ondertussen zijn we ergere moderne politiekers gewoon) en generaal Horemheb bleek nog geen zo'n slechte achter alles, maar stoute Anchesenamon viel me nogal tegen. Soit, 't Is nog maar een paar weken geleden dat ik het gezien heb en ik ben het meeste alweer vergeten. Nu, ik moet zeggen dat ik naar 'The Mummy' met Tom Cruise en Russel Crowe gaan kijken ben ook... de scène van het neerstortend vliegtuig in het begin is me bijgebleven.
Gebruikers-avatar
Philip Arrhidaeus
Site Admin

Berichtdoor gaspard » Di Aug 08, 2017 6:43 pm

Het is gebleken dat Anchesenamon,het zgn.'lieve vrouwtje' van Tutanchamon,in werkelijkheid 'de broek droeg' :(
Anchesenamon is echter in vergelijking met de huidige feministen een 'brave madam'
Ik hoop dat er in dit forum niet te veel 'schattige vrouwtjes' zitten,die me mijn uitspraak zullen kwalijk nemen :oops:
Gebruikers-avatar
gaspard

Berichtdoor Taa Seqenenre » Wo Aug 09, 2017 5:50 pm

Ik keek wel graag voor het oude Egypte, maar de reeks op zich was niet erg spannend of boeiend. Als het de bedoeling was mee te leven me de hoofdpersonages is dat niet erg gelukt. Gewoon voor de liefhebbers. En geen topprestatie van Ben Kingsley. Horemheb herkende ik van een andere reeks: Zoo en van Game of Thrones
Gebruikers-avatar
Taa Seqenenre

Berichtdoor Jef » Do Okt 05, 2017 10:42 pm

Ik heb de serie ook gezien, en ....... het was niet wat ik ervan verwachte.
Vond ik op zich wel jammer, ik had er echt zin in om naar te kijken maar kon me niet echt boeien.
Gebruikers-avatar
Jef

Terug naar TV, film, muziek, dvd, cdrom, games